Ne engedd, hogy eltemessen a sok adminisztratív feladat, bízd rám őket!
Irodai teendők, fénymásolás, szkennelés
Gmail vagy más email fiók létrehozása, beállítása, kontaktok hozzáadása,
Automatikus email válaszok beállítása
MS Office, Outlook, Lync ismerete
Adatok, dokumentumok felhőbe történő feltöltése, rendszerezése és tárolása
Közös mapparendszerek és anyagok logikus rendben és naprakészen tartása
Formanyomtatványok, útmutatók készítése
Titkári feladatok, napi működés koordinálása
Adminisztráció
Megbeszélések, találkozók szervezése
Személyes szolgáltatások (pl. ajándék vásárlás - küldés, távirat feladás, asztal foglalás stb.)
Foglalások (repülőgép, hotel, autó)
Naptárkezelés: megbeszélések és találkozók szervezése és hozzáadása, emlékeztetők küldése
Bemutatkozó weboldal, blog készítése
Önéletrajz készítés
Egyedi önéletrajz Preziben is
Prezentációk összeállítása PPT-ben
Prezentáció elkészítése Preziben
Online business menedzsment
Koordináció, munkafolyamatok ellenőrzése
Riportok és kimutatások összeállítása
Internetes keresés, adatgyűjtés, konkurencia figyelés
Árajánlatok készítése
Webináriumok szervezése és technikai előkészítése
Vállalkozók bevételi nyilvántartása
Adatrögzítés, adatfeldolgozás
Táblázatok, kimutatások készítése
SAP, Internet, Felhő alapú rendszerek, SharePoint
CRM rendszer kezelés, frissítés és karbantartás, Dox
Névjegykártyák tartalmának digitalizálása (felvitele adatbázisba, Excel-be vagy címjegyzékbe)
Gépelés kéziratból vagy felvett hanganyag alapján
Kész dokumentumok szövegszerkesztése, korrektúrázása (hibák javítása)
Kézzel írott jegyzetek, vagy jegyzőkönyvek begépelése és megfelelő formátumba való szerkesztése
Dokumentumok vagy képek szerkesztése, konvertálása más formátumokba
Created with
Web Design Program